Одним із основних напрямків діяльності Новоодеської міської ради та її виконавчого комітету є забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відновлення порушених прав і їх законних інтересів. Звернення громадян до виконкому міської ради відіграють особливу роль у забезпеченні постійного зв’язку між міською радою та громадянами, вирішення важливих проблем як окремої людини так і громади міста, реалізації конституційних прав і свобод людини і громадянина. Робота із зверненнями громадян в міськвиконкомі проводиться відповідно до Закону України „Про звернення громадян” та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
Стан роботи із зверненнями громадян розглядається на засіданнях виконкому міської ради двічі на рік (січень, липень), за підсумками яких приймаються відповідні рішення.
В 2013 році до міськвиконкому надійшло 714 звернення, в тому числі: письмових – 682, в усній формі надійшли 33 звернення.
У порівнянні з 2012 роком, коли за рік надійшло 992 звернення, кількість звернень зменшилась на 310. В 2013 році в зверненнях було порушено 726 питань різноманітного характеру. Серед основних питань, що порушують громадяни, чільне місце займають питання аграрної політики та земельних відносин, які становлять 50,5 % усіх звернень, або 367 звернень. Це як правило звернення щодо оформлення земельних ділянок, їх надійшло значно менше ніж було в 2012 році – 537). Значна кількість звернень надійшла з питань житлової політики – 81 (11,1%) комунального та дорожнього господарства, благоустрою міста – 135 (18,6%) порівняльна таблиця з аналізом звернень додається). Таким чином майже 80 відсотків звернень надійшло з питань земельних, житлових та комунального господарства.
Переважна більшість із загальної кількості звернень вирішені позитивно, іншим заявникам надані аргументовані роз'яснення.
Для покращення роботи із зверненнями громадян, усунення причин, що їх породжують, систематично аналізується та узагальнюється стан роботи з ними. На апаратних нарадах постійно розглядаються питання посилення контролю щодо недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, а також дотримання під час розгляду заяв строків, установлених законодавством.
З метою поліпшення роботи із зверненнями громадян, зменшення кількості звернень до органів влади вищого рівня, які належать виключно до компетенції органу місцевого самоврядування, пропонується в поточному році широко висвітлювати роботу з розгляду звернень громадян, з цією метою розміщати необхідну інформацію на сайті міської ради та в міській газеті «Новоодеський вісник».
Аналіз звернень
Керуючий справами міськвиконкому
Г.П.Чубук
|