Нова Одеса
офіційний сайт міської ради
Четвер, 21.11.2024, 11:09

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Категорії розділу
Політика [29]
Економіка [26]
Суспільство [143]
Свята [16]
Статистика [6]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів 0

Форма входу

Головна » 2016 » Січень » 19 » КОНКУРС АВТОПЕРЕВЕЗЕННЯ
11:58
КОНКУРС АВТОПЕРЕВЕЗЕННЯ
   Додаток 1
до рішення виконкому
міської ради
від 15.01.15 №   
УМОВИ І ПОРЯДОК
проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Нова Одеса
Загальна частина
1.    Ці умови та порядок проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах в місті Нова Одеса розроблені відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт» № 2344-14,  постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (далі –Порядок).
2.    Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:
конкурсна   пропозиція  -  умови  обслуговування  пасажирів,  що
пропонуються перевізником-претендентом, можливість забезпечення яких підтверджується документально;
конкурсний комітет - постійний або тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;
організатор - виконавчий орган міської ради;
перевізник-претендент - автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та документи для участі в конкурсі;
умови конкурсу - встановлені організатором умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об'єкті конкурсу.
3.    Організатором на автобусному маршруті загального користування,
що проходить у межах населеного пункту (міський маршрут), є виконавчий
орган міської ради м. Нова Одеса
4.    Метою визначення автомобільного перевізника на конкурсних
засадах є:
- реалізація основних напрямів розвитку галузі автомобільного транспорту;
- створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
- покращення якості пасажирських перевезень;
- створення конкурентного середовища;
- забезпечення оновлення рухомого складу;
- підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів;
- забезпечення виконання соціально значущих перевезень.
5. Об'єктом конкурсу може бути:
- маршрут (кілька    маршрутів) міського автобусного сполучення;
- сукупність оборотних рейсів міського автобусного сполучення за умови, що кількість таких рейсів на об'єкті конкурсу становить не менш як 50 на день .
6.    Об'єкт конкурсу визначається організатором.
7.    Рішення   про   переможця    конкурсу    приймається   конкурсним
комітетом.  Рішення конкурсного комітету обов’язкове для виконання організатором.  
8.    Організатор затверджує умови конкурсу, в тому числі обов’язкові, відповідно до статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт».
               9. Конкурсний комітет приймає рішення про недопущення до участі у конкурсі автомобільного перевізника, який:
                    1) подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію;
                    2) визнаний   банкрутом   або   щодо   яких      порушено   провадження у справі про банкрутство  (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який  перебуває у стадії ліквідації;
                 3) не   відповідає   вимогам   статті   34   Закону   України   "Про автомобільний транспорт";
                 4) не має в достатній кількості транспортних засобів для виконання перевезень, затвердженої обов’язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів (дозволів). Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень та кількість резервних транспортних  засобів, яка становить 10 відсотків;
                   5) має     несплачені        штрафні         санкції,         накладені Укртрансінспекцією , або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення,  неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу;
            6) подав конкурсну пропозицію , що не відповідає обов’язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт».  
10. Якщо в конкурсі взяв участь тільки один перевізник – претендент, його може бути визнано переможцем конкурсу, у цьому разі конкурсний комітет шляхом голосування може прийняти рішення про надання права перевізнику – претенденту здійснювати перевезення пасажирів на об’єкті конкурсу.       
Утворення та основні засади діяльності конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників
                11. Персональний    склад    конкурсного    комітету    затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря.
             Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора  і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.
               12. До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів       виконавчої      влади,       органів       місцевого       самоврядування,  Укртрансінспекції,    Державтоінспекції   та    громадських    організацій,   діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом.
До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.
              13. Чисельність     складу     конкурсного     комітету     визначається організатором.
         Із складу конкурсного комітету 50 відсотків - представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта - представники громадських організацій.
             14. Організатор    може   для   здійснення   своїх повноважень залучати відповідних фахівців та експертів за їх згодою.
             15. Члени конкурсного комітету:
беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;
       мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;
       зобов'язані дотримуватися норм законодавства, цього Порядку, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.
Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника
16.    Організатор  публікує в офіційних друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс, яке повинне містити таку інформацію:
1) найменування організатора ;
2)порядковий номер та основні характеристики кожного об’єкта конкурсу:
- номер маршруту, найменування кінцевих зупинок, кількість оборотних рейсів  для забезпечення перевезень та режим руху;
3)  порядок одержання необхідної інформації про об’єкт конкурсу;
4) кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі;
5) найменування організації, режим її роботи та адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі;
6) місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі;
7) місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету;
8)  телефон для довідок (електронна адреса або адреса веб – сайту ) з питань проведення конкурсу.
Подання документів для участі у конкурсі

17. Для участі у конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об’єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною додатком 1  такі документи:
1) нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів ( може подаватися в одному примірнику, якщо претендент бере участь у кількох конкурсах , які проводяться на одному засіданні);
 2) перелік транспортних засобів , які пропонуються до використання на автобусному маршруті, із зазначенням марки, моделі, пасажиромісткості ( з відміткою «з місцем водія/без місця водія»), VIN – коду транспортного засобу, державного номерного знака, року випуску транспортного засобу;
  3) реєстр наявних транспортних засобів;
  4) копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;
5) копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації);
6) перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими  фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмова інформація про їх відсутність);
7) анкету відповідно  до пункту 20 цього Порядку;
8) копія штатного розпису , податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за останні повні два квартали.    
18. Документи для участі в конкурсі пронумеровуються, прошиваються, підписуються уповноваженою особою перевізника – претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами і словами.
Документи для участі в конкурсі подаються перевізником – претендентом у двох закритих конвертах (пакетах).
Конверт (пакет) з позначкою «№1», який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку прийняття.
  Конверт (пакет) з позначкою «№2», який містить документи з інформацією про те, на який об’єкт конкурсу подає документи перевізник – претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету.           
Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі визначається організатором і не може становити менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.
19.    Документи,    що    безпосередньо    стосуються    конкурсу,     які надійшли до організатора у зазначений в оголошенні про проведення конкурсу строк  від   підприємств,   установ  та  організацій,   які   не   є   перевізниками - претендентами, подаються на розгляд конкурсного комітету.
20.    До   заяви   автомобільного   перевізника   додається   анкета за формою згідно з додатком 4 ,  в якій  передбачаються питання, що будуть враховані   під   час   перевірки   достовірності   відомостей,   що   містяться   у документах для участі у конкурсі, та під час розрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
21.    Документи,   які   надійшли   до  організатора   після встановленого
строку, не розглядаються.
22. Якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які
проводяться   на   одному   засіданні   конкурсного   комітету,   а   подані   ним
пропозиції достатні  для  виконання  перевезень  тільки  на  частині  об'єктів
конкурсів, він повинен визначити пріоритети щодо визнання його переможцем
у конкурсах,про  що  робиться запис в розділі IV заяви (згідно з додатком 1 ) , і в разі визнання його переможцем у конкурсі  (конкурсах)  з вищим пріоритетом до участі в інших конкурсах він не допускається. При цьому плата за участь у конкурсах не повертається.
23.    За  роз'ясненнями   щодо   оформлення  документів   для  участі   в
конкурсі перевізник-претендент має    право звернутися до організатора, які зобов'язаний надати їх в усній   чи   письмовій   формі   (за вибором перевізника-претендента)протягом трьох днів.
24.    Інформація  про  будь-яку  зміну  умов  конкурсу  повинна  бути
доведена до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до
дати проведення конкурсу шляхом опублікування у засобах масової інформації,
в яких було розміщено оголошення про конкурс.
25.    Достовірність   інформації,   викладеної   у   заяві   та   документах,
визначених пунктом 17 цього Порядку, перевіряється організатором,  не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.
26. Під час приймання документів організатор повинен      створити      умови      для   одержання   перевізником-претендентом детальної інформації про характеристики об'єкта конкурсу.
27.    Подані   на   конкурс   документи   реєструються   організатором
у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються автомобільному перевізникові з повідомленням про спосіб повернення коштів,внесених за участь в конкурсі.
Проведення конкурсу та визначення переможця
28.    Під   час   проведення   конкурсу   конкурсний   комітет   розглядає
пропозиції перевізників-претендентів виключно за такими показниками:

наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, додаткового обладнання);
наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу;
наявність транспортних засобів, призначених для перевезення осіб з особливими потребами;
строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації);
наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам;
наявність та характеристика виробничої бази;
умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу;
умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом;
умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;
досвід роботи перевізника-претендента наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов;
якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу;
інвестиційний розвиток суб'єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності;
 умови контролю за станом здоров»я водіїв.
29.    Під час проведення конкурсу представники організатора та органів
державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно
до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.
Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.
30.    У разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів
конкурсний комітет визначає кращого з  використанням  бальної    системи
оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно додатку 3 до цього Порядку, є підставою для визначення переможця конкурсу.
31.    Під час проведення конкурсу запрошуються всі перевізники -
претенденти, що беруть участь у конкурсі, у присутності яких оголошуються
конкурсні   пропозиції.   Претендентам   надається   право   на   обґрунтування
запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу
додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.
32.    У разі відсутності керівника перевізника-претендента на конкурсі
його   інтереси   може   представляти   особа,   яка   має   довіреність,    видану
перевізником-претендентом.
33.    У   разі   відсутності   на   конкурсі   представника   перевізника-
претендента конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.
34.    Переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за
результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи
оцінки пропозицій перевізників-претендентів.
Претендентом, який посів друге місце, визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів без урахування показника переможця конкурсу.
У разі коли учасники конкурсу набрали однакову кількість балів, під час визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який посів друге місце, перевагу має той перевізник-претендент, що подав конкурсному комітетові сертифікат відповідності послуг з перевезення пасажирів ліцензійним умовам, а у разі неподання таких документів або подання їх кількома перевізниками-претендентами, що набрали однакову кількість балів, переможець визначається шляхом голосування.
35.    Рішення   про   результати   конкурсу   приймається   конкурсним
комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його
складу,  у  тому числі  голови  конкурсного  комітету  або  його  заступника,
простою більшістю голосів.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або за його відсутності голос заступника голови конкурсного комітету).
36.    Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється
технічний аудіозапис.
Аудіоматеріали засідань зберігаються в організатора протягом усього строку дії укладеного за результатами конкурсу договору.
37.    Рішення   конкурсного   комітету   про   визначення   переможця
конкурсу, а також перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце, оголошується перевізникам-претендентам під час конкурсу, у  10-денний строк  оформляється протоколом,  який підписують  голова  та секретар конкурсного комітету, і подається організатору.
38.    Протокол   засідання   конкурсного   комітету   повинен   містити інформацію про:
дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету;
прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні;
номери та назви об'єктів конкурсу;
найменування перевізників-претендентів;
результати голосування членів конкурсного комітету або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів;
рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце;
рішення про недопущення перевізника – претендента до участі в конкурсі, якщо воно мало місце.
39. Рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу вводяться в дію розпорядженням міського голови протягом не більш як 30 робочих днів з дня проведення конкурсу.
       40. Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються   на
підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом п’яти  днів з дня її надходження. У разі надходження письмової заяви перевізника – претендента до моменту оформлення протоколу строк подання витягів з протоколу засідання конкурсного комітету відраховується з моменту оформлення протоколу відповідно до пункту 40 цього Порядку.
        41. Організатор не пізніше ніж через 30 днів з моменту набрання чинності рішенням конкурсного комітету укладає  з переможцем конкурсу договір .
У разі письмової відмови перевізника-претендента, який став переможцем конкурсу, від укладення з організатором договору договір укладається з перевізником-претендентом, який посів друге місце.   У разі відсутності перевізника – претендента, який посів друге місце, рейс (маршрут) включається до об’єкта іншого конкурсу.
У договорі визначаються умови перевезень на маршруті (маршрутах) відповідно до визначеного об'єкта конкурсу.
Якщо перевізник-претендент брав участь і визнаний переможцем у кількох конкурсах, договір укладається на кожний об'єкт конкурсу окремо.
Строк дії договору, який укладається за результатами конкурсу, становить п'ять років.
Дія договору не може бути достроково зупинена в частині відносин щодо обслуговування окремих маршрутів та/або виконання окремих рейсів, а тільки на весь об'єкт конкурсу.
Строк дії договору не може бути продовжено, а рейси (маршрути) включаються до об'єкта іншого конкурсу.
42.    Організатор має право:
1)    прийняти рішення про відмову у введені в дію рішення ( чи окремої частини) конкурсного комітету за окремими об’єктами конкурсу:
у разі надходження від  органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання перевізником – претендентом, який за результатами конкурсу визнаний переможцем конкурсу, недостовірної інформації;
у разі надходження від органів виконавчої влади письмової інформації,      
що підтверджує факт подання перевізником – претендентом, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, недостовірної інформації;
2) провести конкурс до моменту закінчення строку дії договору, однак не раніше ніж за три місяці до настання такого моменту. У такому разі дія договору, укладеного за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії чинних документів на перевезення;
3) достроково розірвати договір автомобільного перевізника в разі порушення ним умов договору і укласти договір з автомобільним перевізником, який брав участь у відповідному конкурсі і посів друге місце, на строк дії договору, який було розірвано, а у разі його відмови чи відсутності – призначити до проведення конкурсу іншого перевізника один раз на строк не більш як три місяці;
надходження від органів виконавчої влади письмової інформації , що підтверджує факт подання ним недостовірної інформації;
порушення ним умов договору під час виконання перевезень на маршруті як перевізника, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце;
достроково розірвати договір з автомобільним перевізником у разі виявлення фактів подання на конкурс недостовірних відомостей;
4) укласти договір з автомобільним перевізником, який за результатами визнаний таким, що зайняв друге місце, у разі:
настання обставин, що передбачені абзацом третім підпункту 3 цього пункту на строк дії договору, який було розірвано;
відмови перевізника – претендента, який визнаний переможцем конкурсу, від укладення договору;             
5) у випадках, передбачених Законом України «Про автомобільний транспорт» укласти договір з автомобільним перевізником (який працює на цьому напрямку) один раз на строк до трьох місяців, після чого виставити об’єкт на конкурс;
6) у разі зупинення судом рішення конкурсного комітету призначити тимчасово на строк дії відповідної ухвали суду   автомобільного перевізника для виконання перевезень, передбачених об'єктом конкурсу.
43.    Контроль за виконанням умов договору здійснює організатор та інші
органи виконавчої влади згідно з компетенцією, за наявності відповідного
звернення або доручення організатора.

Фінансування проведення конкурсу та розгляд спорів

44.    Фінансування    проведення    конкурсу    здійснюється     за рахунок власних коштів організатора.
45.    Скарги за результатами конкурсу можуть подаватися протягом     10
днів з дати його проведення та розглядатися організатором протягом 30 днів з
дня    надходження    скарги    від    перевізника-претендента.    Неврегульовані
організатором  спори розв'язуються  в  установленому порядку.   Скарги,   що
надійшли з порушенням установленого строку, не розглядаються.
46. Інформація, що міститься в документах, поданих перевізниками – претендентами для участі у конкурсі, повинна бути достовірною за станом на момент подання документів для участі в конкурсі.
Заступник міського голови                                                                                                    


Категорія: Економіка | Переглядів: 514 | Додав: adam | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вход ]
Пошук

Календар
«  Січень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Архів записів

Друзі сайту

Нова Одеса © 2024