Нова Одеса
офіційний сайт міської ради
П'ятниця, 24.01.2025, 00:23

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів 0

Форма входу

Головна » 2016 » Квітень » 14 » Звіт міського голови за 2015 рік
08:23
Звіт міського голови за 2015 рік
Інформація зі звіту Новоодеського міського голови Полякова О.П. про роботу виконавчих органів міської ради за 2015 рік на сесії Новоодеської міської ради 25 березня 2016 року.
Шановні депутати та запрошені!
Нам випало жити та працювати в час змін. Тож і рік, що минув, був для усіх нас непростим. Поряд з тим, це був ще один рік розбудови та становлення нашого міста, нашої держави.
Тому я, як міський голова, будував свою роботу саме так, щоб усі ми: і депутати, і члени виконкому, і керівники та працівники різних рівнів, і кожен житель міста були активними учасниками державотворчих процесів, розбудовували та розвивали наше рідне місто, працювали на його благо.                                        
Я глибоко переконаний, що це правильний шлях, зрештою, і правильний напрям роботи, адже держава сильна своїми містами та селами, своїми територіальними громадами, своїми людьми, і змінюючись самі, змінюючи своє місто, ми з вами віддаємо шану минулим поколінням, нашим ветеранам та творимо майбутнє своїх дітей та внуків.
Розуміючи це, свої зусилля у звітному році я зосереджував на таких основних напрямах: виконання міського бюджету; забезпечення належного функціонування дошкільної освіти, створення умов для комфортного проживання в місті та комплексний благоустрій міста; залучення всієї територіальної громади до розв’язання загальноміських проблем.
Сьогодні,  інформуючи  вас  про основні напрями роботи за 2015 рік, варто наголосити – мета моєї роботи завжди була, є і буде одна: все можливе й неможливе робити задля блага новоодеситів та рідного міста.
1. Виконання міського бюджету
Як свідчать дані зі звіту про виконання міського бюджету за минулий рік, який депутатам належить затвердити сьогодні, міський бюджет - 2015 виконано й перевиконано за усіма основними показниками. В цілому уточнений план з доходів загального фонду міського бюджету перевиконано на 2 млн грн, а якщо порівнювати з початковим річним планом то перевиконання становить більше 4,1 млн.грн. До міського бюджету надійшли чималі суми нововведених податків: акциз - 2млн 810,6 тис грн, податок на нерухоме майно – 356,3 тис грн. Значно збільшились надходження з єдиного податку, якого надійшло 2 млн 758,8 тис грн (+624 тис грн), та від плати за землю – 2млн 547,1 тис грн (+835,3 тис грн). Збільшення доходної частини бюджету дало змогу поліпшити стан речей і з виконанням видаткової його частини. В 2015 році значно зросли видатки на так звані незахищені статті - майже втричі більше порівняно з попереднім роком зі 382,3 тис грн в 2014 році до 1млн 207,8 тис грн в 2015 році. Позитивну роль відіграло й поліпшення фінансування видатків міського бюджету через органи державного Казначейства. Все це дало змогу виконати значний обсяг робіт з благоустрою міста, стабілізувати фінансовий стан міських комунальних підприємств, які протягом звітного року отримали дотації на 144,2 тис грн та внески на поповнення статутних фондів на 249,5 тис грн; значні суми коштів для заміни побутової техніки, придбання меблів, проведення капітальних та поточних ремонтів отримали  дошкільні заклади міста.
2. Дошкільна освіта
На території Новоодеської міської ради діють шість дошкільних навчальних закладів,   які станом на 01.01.2016  відвідують 528 дітей, функціонує 21 група ( 6 – ясельних, 2 – різновікові, 13 – садових) :  
-    ДНЗ № 1 «Світлячок» - 170 дітей ( 6 груп );
-    ДНЗ № 2 «Орлятко» - 105 дітей  ( 4 групи );
-    ДНЗ № 3 «Ластівка» - 49 дітей ( 3 групи );
-    ДНЗ № 4 «Колосок» - 76  дітей (3 групи );
-    ДНЗ № 5 «Зірочка» - 110 дітей ( 4 групи );
-    ДНЗ № 6 «Чебурашка» - 18 дітей ( 1 група ).
Проте станом на 01.01.2016 існує й черга на влаштування дітей в ДНЗ – 251 дитина. Наприкінці минулого року ми відкрили нову групу в ДНЗ №3, витратили значні кошти на капітальний ремонт та придбання необхідного обладнання. Тож сподіваємось, що вже в цьому році це дасть можливість позбутись черги в цьому закладі. На 1 січня 2016р. найбільші черги маємо в ДНЗ №1 – 113 дітей, ДНЗ №2 – 69 дітей, ДНЗ № 5  - 36 дітей. В цілому стан охоплення дітей дошкільною освітою віком від 1 до 6 років по місту складає 62% при 65 % в середньому по району, віком від 3 до 6 років – 85,9% при 74,4% в середньому по району. На жаль без суттєвої допомоги бюджетів вищого рівня повністю вирішити проблему черг в міських дошкільних закладах неможливо, оскільки це пов’язано з величезними капітальними видатками на створення додаткових потужностей.
Одна з головних турбот - якість харчування дітей. В минулому році відповідно до законодавства батьківська плата за харчування дітей в міських ДНЗ мала складати 60%, решту фінансував міський бюджет. В середньому за 2015 рік плата за харчування на одну дитину становила по міським ДНЗ – 19,5 грн, в ДНЗ с. Криворіжжя – 18,5 грн. На жаль, аналіз виконання натуральних норм харчування за звітний рік свідчить про  незадовільний стан речей практично у всіх міських дошкільних закладах по сокам, молоку, твердим сирам, овочам і навіть фруктам. То ж буде правильним в цьому році більш предметно питати за стан харчування дітей з відповідальних працівників та керівників цих закладів, а вже вони, сподіваюсь, самостійно знайдуть можливості поліпшення роботи в даному напрямку серед своїх підлеглих.
Згідно діючого законодавства фінансування дошкільної освіти має здійснюватись за рахунок цільової субвенції з районного бюджету. В минулому році до міського бюджету річна субвенція на утримання освітніх та культурних закладів надійшла в сумі 3 млн 137,2 тис грн, одночасно видатки тільки на утримання дошкільних закладів освіти склали 6 млн 839,9 тис грн, тобто на поточне утримання ми майже 4 мільйони гривень витратили з коштів, які мали б витрачатись на розвиток інфраструктури міста. Значні видатки у звітному році нами були здійснені на капітальний ремонт покрівлі ДНЗ №5 – 354 тис.грн та на капітальний ремонт частини приміщення ДНЗ № 3 – 462,45 тис грн. Відверто скажу – ми не жалкуємо коштів міського бюджету на дітей, адже це наше майбутнє, але, як бачите, утримуємо ми дошкільні заклади в значній мірі за рахунок зменшення фінансування інших напрямків розвитку рідного міста.
 3. Забезпечення комфортних умов життя та благоустрій міста
В нашому місті працює три комунальних підприємства, основне завдання яких – якісно надавати мешканцям житлово-комунальні послуги та забезпечувати належний санітарний стан та благоустрій території міста. Як вже зазначалось вище, впевнене виконання показників міського бюджету дало змогу стабілізувати фінансовий стан наших підприємств, проте справедливо буде зауважити, що і керівники, й підпорядковані їм колективи протягом минулого року наполегливо працювали над тими завданнями, які ставить перед ними життя.  Спрацювали рік без збитків, без заборгованості по заробітній платі та податкам і зборам, немає заборгованості й за енергоносії. І саме відсутність збитковості є важливою передумовою подальшого розвитку міського комунального господарства.
3.1. Водопостачання
В минулому році КП «Новоодеський міський водоканал» після здійсненої наприкінці 2014 року заміни насосного обладнання на насосній станції №1 та на артсвердловинах №3,№4 та №6 отримало змогу значно поліпшити стан водопостачання в місті. Якщо до реконструкції для подачі тисячі кубів води в місто споживалось 1200 квт.год. електричної енергії, то тепер оновлене обладнання на подачу тієї ж тисячі кубів споживає всього 500 квт.год. Навіть незважаючи на підвищення в минулому році ціни на електроенергію близько 30 відсотків, завдяки економній роботі насосів ми домоглись майже в півтора рази  (з 7 до 10 годин на добу) збільшення кількості годин роботи насосного обладнання. Ми вперше в режимі реального часу маємо змогу відстежувати кількість поданої води, проводити запуски насосної станції без гідроударів, що дуже важливо при вкрай високому зношенні водопровідних мереж. Роботу в напрямку заміни насосного обладнання на менш енергоємне плануємо продовжувати і в поточному році. Головний же, колосальний резерв цього підприємства – збільшення збору коштів за воду. Його працівникам, апарату виконавчого комітету, сподіваюсь на підтримку й депутатського корпусу, всім нам разом треба наполегливо попрацювати в 2016 році над встановленням лічильників обліку води споживачами, адже, як ми добре знаємо, до цього часу у місті лічильники встановили лише ті громадяни, у кого є проблеми з водопостачанням, на тих же вулицях, де вода з крану ллється щодня, мешканці як правило сплачують по застарілим нормам споживання. Буде надходити більше коштів за спожиту воду - більше годин зможемо її подавати з артсвердловин споживачам. І навпаки: подавати без обліку питну воду в пісок та на городи й сади підприємливих громадян - це шлях до банкрутства ще одного комунального підприємства.
3.2. Водовідведення
На цьому важливому напрямку вже вісім років наполегливо працює КП «Прибузьке». До здобутків КП «Прибузьке», яке займається централізованим водовідведенням у місті, можна віднести і підвищення збору коштів з фізичних осіб, і ремонт та встановлення близько 20 каналізаційних люків. Працівники підприємства були задіяні у викошуванні комишу в руслі балки Нірши, в інших роботах з благоустрою території міста. В минулому році за рахунок коштів міського бюджету було відремонтовано дах міської станції повної біологічної очистки (СПБО). Велику проблему становить недостатній рівень очистки стічних вод, які сьогодні може забезпечити СПБО. Для підвищення цього рівня потрібно вкласти мільйони гривень в переобладнання станції, які, на жаль, не в змозі забезпечити міський бюджет. Ми неодноразово звертались до органів влади вищого рівня з проханням щодо виділення коштів на реконструкцію СПБО, позитивних відповідей поки що не надходило, то ж  ми будемо й надалі шукати шляхи поліпшення екологічної ситуації в місті.
3.3. Санітарний стан та благоустрій міста
Питаннями утримання території міста в належному стані займається КП «Правопорядок». В 2015 році за рахунок коштів міського бюджету було придбано новий причеп для вивезення твердих побутових відходів, встановлено кілька десятків контейнерів біля багатоквартирних будинків та торгівельних закладів міста, працівниками КП укладались нові договори на вивезення сміття з мешканцями міста. Проведено поточні ремонти огорожі на кладовищах міста. Однак на сьогодні нас ніяк не влаштовує, що більше двох третин домогосподарств у місті не користуються послугами цього підприємства, самостійно вивозять побутове сміття, фактично щороку перетворюючи околиці міста в суцільне стихійне сміттєзвалище. В цьому році виконавчим комітетом поставлено завдання перед керівництвом «Правопорядку» щодо значного збільшення до кінця року кількості договорів на вивезення ТПВ. Важливу роль  у виконанні цього завдання ми відводимо інспекторській службі цього підприємства, адже Правила благоустрою території міста майже на кожному кроці порушуються і підприємствами, й підприємцями, й окремими громадянами, а належного покарання всі ці порушники на жаль не отримують.   
В 2015 році нам вдалось чимало зробити для благоустрою міста. Здійснено капітальний ремонт тротуарів від вулиці Петровського до вулиці Декабристів, проведено благоустрій зони відпочинку на березі річки Південний Буг в районі НІБУЛОНу. Протягом року ми залучали своїх працівників та працівників підпорядкованих підприємств та установ до викошування трави по узбіччям вулиць Центральної та Торгової, регулярно здійснювалось прибирання в центрі міста, на вулицях Кухарєва та в Парку Перемоги. В зимовий період наші працівники здійснювали прибирання снігу з тротуарів, посипання їх протиожеледним матеріалом. Велику допомогу в проведенні робіт з благоустрою території міста виконували працівники, залучені до громадських робіт міською радою спільно з Новоодеським центром зайнятості населення при рівному співфінансуванні цих робіт з міського та державного бюджетів.  
4. Залучення міської громади до розв’язання загальноміських проблем
Працівниками виконавчого комітету міської ради протягом року виконувався значний обсяг робіт за всіма напрямками діяльності виконавчого комітету. Навряд чи є потреба в черговий раз перелічувати десятки заходів культурно-масового та спортивно-масового спрямування, які ми проводили протягом року у місті. Більш корисно сьогодні нагадати про тих, хто допомагав у проведенні різноманітних заходів, витрачаючи свої кошти і свій вільний час. Ми вдячні депутатам міської ради шостого скликання Каращук Т.М., Попову С.С., Білоус Г.В., Маліцькій Н.О., які за власною ініціативою в минулому році проводили дні вулиць та мікрорайонів.
Взагалі потрібно відмітити велику позитивну роль в розвитку міського господарства, яку протягом п’яти років відігравав депутатський корпус минулого шостого скликання. Не буду спеціально виокремлювати нікого персонально, відмічу лише, що нам вдавалось плідно співпрацювати без поділу за партійними чи ідеологічними поглядами. За потрібні міській громаді рішення в цьому залі завжди набиралась більшість голосів. Вважаю, що і з депутатами сьомого скликання ми знайдемо порозуміння у всіх потрібних для міста справах.  
Протягом минулого року ми неодноразово залучали громадськість міста до збору коштів та речей для воїнів АТО.
Мої найщиріші слова вдячності керівникам підприємств та підприємцям міста Білоконенко Н.Я., Богзі П.М., Височанському С.М., Вовчку І.С., Клименку В.А., Ніколюку В.М., Парастаєву С.В., Середі В.М., Стефанчишену Р.В., Фесенку О.В., Устяновському М.Б. та багатьом іншим (на жаль перелічити всіх неможливо) за постійну допомогу в наданні техніки, інших ресурсів для проведення робіт з благоустрою міста.
В минулому році до нас надходило чимало звернень щодо проведення робіт з ремонту жорствяного покриття вулиць міста, але зробили не так багато. Хочу підкреслити – вдалось зробили це там, де від нас не тільки вимагали, а й допомагали самі мешканці цих вулиць. Як один із яскравих прикладів співпраці влади з громадою приведу діяльність громадських активістів Білошапки В.П. та Боровського С.Г., які організували збір коштів для поточного ремонту вулиць Леваневського та Чехова, з боку міськради  було оплачено роботу райавтодору.  
Прикладів співпраці можна наводити ще багато, але сказати треба й про наші резерви – про ті напрямки, де поки що співпраці не виходить. Законодавство держави вимагає від усіх домогосподарств укладати угоди на вивезення побутового сміття з надавачами відповідних послуг. Це може бути договір як на вивезення ТПВ, так і на самовивіз. На жаль переважна більшість мешканців міста ухиляються від цього обов’язку. Сподіваюсь, що в поточному році в тому числі через тісну співпрацю з новообраним депутатським корпусом міської ради нам вдасться зрушити вирішення цих проблем.
Наприкінці свого звіту хочу наголосити на тому, що в поточному році перед виконавчою владою міста стоїть чимало завдань.
Ми плануємо продовжити роботу з поліпшення водопостачання, для чого будемо встановлювати нове енергоємне обладнання та частотні регулятори на артсвердловини по вулиці Кухарєва та вулиці Комарова.
Наявність додаткових можливостей в міському бюджеті дає нам змогу повернутись до вирішення питань з освітлення міста, сподіваюсь вже в цьому році виконаємо проекти по освітленню вулиць Лермонтова, Соборної, Спаської та мікрорайону вулиці Іпатенка.
Ми вишукали резерви та вже розпочали роботи з ремонту жорствяного покриття вулиць міста, признаюсь відверто - планів дуже багато, але їх виконання залежить і від наявних можливостей бюджету і від співпраці з членами міської громади.
В першочергових планах цього року - виконання робіт з облаштування розвороту для пасажирського автотранспорту по вулиці Степовій, капітальний ремонт асфальтного покриття частин вулиць Кухарєва, Лермонтова.
В поточному році нарешті дійшла черга й до благоустрою нашого міського пляжу, значні роботи будуть виконані також і з поліпшення прибережної смуги на пляжі.
Як завжди навесні ми будемо здійснювати поточні ремонти огорожі наших міських цвинтарів, а в селі Криворіжжя виконаємо ще й капітальний ремонт частини огорожі кладовища та обеліску загиблим воїнам.

Шановні депутати!
Крім повсякденних проблем, нам з вами спільно треба буде знаходити шляхи вирішення й для нових викликів, які готує нам майбутнє.
В країні оголошено курс на децентралізацію влади, в багатьох регіонах розпочали роботу об’єднані територіальні громади. Вже з квітня ми розпочинаємо роботу з реєстрації місця проживання громадян, попереду велика робота по створенню реєстру територіальної громади. В наших найближчих планах також повернення до наших повноважень функцій з архітектурно-будівельного контролю.
Сподіваюсь, що в цьому залі ми завжди будемо знаходити вірні шляхи вирішення проблем, саме такі, яких від нас чекають наші виборці.
Дякую за увагу.




Міський голова                             О.П.Поляков

Переглядів: 656 | Додав: adam | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вход ]
Пошук

Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту

Нова Одеса © 2025